Koupelny Syrový: Instagram je naším nejdůležitějším akvizičním kanálem
Proč je pro nás Instagram stále nejsilnějším a nejdůležitějším
akvizičním kanálem a jak se nám to povedlo, píše CEO společnosti Koupelny
Syrový Matouš Syrový.
Proč je pro nás Instagram stále nejsilnějším a nejdůležitějším
akvizičním kanálem a jak se nám to povedlo, píše CEO společnosti Koupelny
Syrový Matouš Syrový.
Obsah na sociálních sítích vytvoří pro značku ovocných destilátů a
pálenek Rudolf Jelínek agentura In creative.
Óčko vyvinulo vlastní řešení, díky kterému propojí obsah ze sociální
sítě Instagram se svým lineárním televizním vysíláním.
Cílem kampaně je edukovat děti a dospívající, aby předešli zneužití
svého obsahu.
Sociální sítě Golf Clubu Mstětice bude spravovat agentura Bistro Social,
ambasadorkou bude Jana Melichová.
Komunikaci značek Novellista, BrushArt, Korika a Iconique Professional na
sociálních sítích zajistí agentura Boomerang Communication. S Givetem
spolupracuje nejen v Česku, ale i na polském, maďarském a
slovenském trhu.
Až 69 % Čechů nakupuje na internetu, 56 % přes sociální sítě.
Pravidelně nakupující objednají online více než čtyři balíky
měsíčně.
Skupina Óčko pokračuje v budování svého dosahu přes sociální sítě,
jejich prostřednictvím dosáhne na většinu populace, která se na sítích
pohybuje.