Rudolf Jelínek volí pro obsah na sítích agenturu In creative

Obsah na sociálních sítích vytvoří pro značku ovocných destilátů a pálenek Rudolf Jelínek agentura In creative. 

Po 22. dubna 2024 17:20 2 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/kz0nc1xa/slider_rudolfjelinek

Fullscreen Sdílet

/media/jokdthjx/rudolfjelínek

Fullscreen Sdílet

Značce ovocných destilátů a pálenek Rudolf Jelínek bude obsah na sociálních sítí vytvářet brněnská agentura In creative. Na starosti má od začátku letošního roku správu Facebooku a Instagramu pro český, slovenský a americký trh.

„Chtěli jsme do obsahu dostat svěží nápady a zvýšit přitažlivost a důvěryhodnost značky zejména u skupin, které si k ní zatím hledají cestu,” uvádí Markéta Matušů z marketingového oddělení Rudolfa Jelínka.

Cílem nové spolupráce je přiblížit značku mladšímu publiku, zahrnout do komunikace nové produkty a přitom zachovat historický odkaz značky. „Rudolf Jelínek je brand, ke kterému přistupujeme s respektem, ale chceme jej posunout dál, dodat mu v komunikaci větší dynamiku a nápady,” vysvětluje CEO In creative Jakub Horáček.

Facebook a Instagram Rudolfa Jelínka pro český, slovenský i americký trh dostaly od letošního roku nový vizuální styl i tematickou komunikační strategii. „Původně obsahová spolupráce už navíc získává přesah i do strategické a výkonnostní části našeho marketingu,” dodává Matušů.

Agentura se v komunikaci zaměřuje kromě produktů zejména na rozpohybovaná hravá a sezónní témata, od kterých si slibuje rozšíření fanouškovské základny zejména v rámci mladších cílových skupin.

-stk-  

# sociální sítě # agentura # tendr # Rudolf Jelínek # destiláty # obsahový marketing # pálenky # In creative

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.