Sociální média Footshopu vede nově Levan Kezua

Vedení sociálních médií prodejce tenisek a streetwear módy Footshop se ujal Levan Kezua.

Po 19. července 2021 07:15 1 min Sdílet

# Aktuality # Marketing # Lidé

/media/17521/levankezua

Fullscreen Sdílet

/media/17521/levankezua

Fullscreen Sdílet

K českému prodejci streetwear módy a tenisek Footshop nastoupil na pozici Social Media Team Levan Kezua. Jeho úkolem bude vylepšit interní procesy a revidovat aktuální komunikaci na všech kanálech a posunout je o kus dále. Nahrazuje tak Martina Paukrta, který se nedávno stal globálním brand manažerem a dohlíží na marketingové aktivity ve všech zemích, kde Footshop působí.

Levan Kezua se ve světě sociálních médií pohybuje už přes sedm let a za tu dobu měl možnost poznat týmy v několika agenturách. Zkušenosti má ze Socialsharks, McCann Prague nebo Peppermintu.

Footshop má na Instagramu více než 675 tisíci sledujících, tři čtvrtě milionu na Facebooku a na TikToku za své příspěvky už získal přes milion lajků.

-stk-

# sociální sítě # personálie # lidé # marketing # tenisky # sneakers # streetwear # Footshop # Levan Kezua

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.