Mluvčí roku mají Česká spořitelna, Policejní prezidium a Škoda Auto
Mluvčím roku se stal Filip Hrubý z České spořitelny a Kateřina Rendlová
z Policejního prezidia. Nejlepší PR tým má Škoda Auto.
Mluvčím roku se stal Filip Hrubý z České spořitelny a Kateřina Rendlová
z Policejního prezidia. Nejlepší PR tým má Škoda Auto.
V pokračování interaktivní hry Škoda Founders si hráči ověří své
detektivní schopnosti.
# Aktuality # Marketing # Lidé
Od října se vedení marketingu automobilky Škoda Auto Česká republika
ujímá Libor Šedivák.
Tři e-commerce a logističtí hráči na českém trhu začínají ve
spolupráci s automobilkou Škoda Auto doručovat do kufru auta.
Automobilka Škoda spouští na Facebooku hru Škoda Founders. Staví na komiksu
se zakladateli Václavem Laurinem a Václavem Klementem.
Automobilka Škoda Auto spustila na YouTube kampaň, v níž si připomíná
120 let svých aktivit v motoristickém sportu.
# Aktuality # Marketing # Lidé
Na pozici marketingového ředitele společnosti Srovnejto nastoupil Josef
Matějovič.
Správu sociálních sítí zajistí pro české zastoupení automobilky Škoda
Auto agentura Socialsharks.
U příležitosti letošního MS v hokeji připravila Škoda Auto kampaň se
Sašou Rašilovem v hlavní roli.
# Aktuality # Marketing # Lidé
Vedoucí marketingu společnosti Škoda Auto Česká republika se stává
Martina Zimmermann.