Marketing Škody Auto ČR povede Libor Šedivák

Od října se vedení marketingu automobilky Škoda Auto Česká republika ujímá Libor Šedivák.

/media/18401/libor-sedivak

Fullscreen Sdílet

/media/18401/libor-sedivak

Fullscreen Sdílet

Na místo vedoucího marketingu společnosti Škoda Auto Česká republika nastupuje 1. října Libor Šedivák. Jeho úkolem bude plánování marketingových a sponzoringových aktivit s cílem dále posílit postavení značky Škoda jako lídra tuzemského trhu. Ve své pozici nahrazuje Martinu Zimmermann

Libor Šedivák působil posledních 10 let v oddělení mezinárodního marketingu automobilky Škoda. Od roku 2016 zde vedl produktovou strategii a komunikaci včetně digitálních a inovačních médií. Dříve pracoval v různých mediálních agenturách, kde měl na starosti mimo jiné klienty z oblasti automotive. Vystudoval Stetson University na Floridě, kterou ukončil titulem v oboru International Business. 

„Celá oblast automotive se rychle a docela radikálně mění, s tím samozřejmě souvisí potřeba implementace nových metod marketingové komunikace. Budu se snažit svým dílem přispět k tomu, aby značka Škoda dále posilovala své postavení. V tomto úsilí se mohu spoléhat na motivovaný tým marketingových profesionálů, kterým Škoda Auto Česká republika disponuje,“ říká Libor Šedivák.

-stk- 

# personálie # lidé # marketing # automotive # Škoda Auto # Škoda Auto ČR # Libor Šedivák

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.