SIMAR zahájil kampaň „Dotazník na pohodu"

Sdružení SIMAR zahájilo kampaň „Dotazník na pohodu" zaměřenou na spokojenost respondentů ve výzkumu.

/media/jn3djlbe/simar_kampan

Fullscreen Sdílet

/media/jn3djlbe/simar_kampan

Fullscreen Sdílet

Sdružení SIMAR spouští kampaň „Dotazník na pohodu" zaměřenou na spokojenost respondentů ve výzkumu, a tím dlouhodobé udržení kvality dat.

Iniciativa s názvem „Dotazník na pohodu" zahrnuje soubor klíčových pravidel, která mají pomoci nejen k získání  dat, ale také k „radosti respondentů“. Členové agentur vycházeli při tvorbě pravidel ze svých zkušeností a shrnuli je do šesti doporučení.

  • Využijte odborníka při tvorbě dotazníku.
  • Ulehčete lidem odpovídání.
  • Hlídejte délku dotazování.
  • Otestujte dotazník před spuštěním.
  • Vyhodnocujte spokojenost s dotazníkem. Ukazujte respondentům, proč odpovídali.

Kromě jednostránkové vizuální podoby „Dotazníku na pohodu" je připraveno také tříminutové vzdělávací video, dostupné v plné délce i ve zkrácené verzi.

Zdroj: SIMAR

Vzdělávací kampaň začala v předvečer mezinárodního Dne ochrany osobních údajů, který připadá na 28. ledna. Jednotlivé agentury se do kampaně zapojí 29. ledna.

-mav-

# výzkum # reklama # data # SIMAR # respondent

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.