SIMAR spouští kampaň na podporu kvalitního výzkumu

„Když výzkum, tak pořádně!“ hlásá Sdružení agentur pro výzkum trhu ve své nové kampani.

Čt 4. února 2021 07:10 1 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/1316/graf1

Fullscreen Sdílet

/media/15648/simar

Fullscreen Sdílet

Sdružení agentur pro výzkum trhu a veřejného mínění SIMAR zahájilo začátkem února komunikační kampaň s názvem „Když výzkum, tak pořádně!“. Jejím cílem je přiblížit (nejen) zadavatelům výzkumných projektů, jak vypadá kvalitní výzkum.

Kampaní chce SIMAR komunikovat pravidla kvalitního výzkumu, která dlouhodobě formuluje ve svých standardech. Nově aktualizované standardy schválila valná hromady členských agentur s platností od 1. ledna 2021. 

V rámci kampaně vzniklo také Prohlášení o standardech SIMARSoučástí bude i online křest elektronické Knihy  standardů, která obsahuje všech deset standardů a další doporučení. Proběhne ve čtvrtek, 4. února ve 12:00, poté bude k dispozici na stránkách SIMAR ke stažení. Na veřejný křest se můžete připojit na platformě ZOOM, odkaz je zde.  

-stk- 

# výzkum # research # reklama # kampaň # SIMAR # kniha # Sdružení agentur pro výzkum trhu # křest

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.