Seznam.cz spustil nový inzertní formát „Seznam na den“

Produkt kombinuje multi-device pozice na hlavní stránce i obsahových webech Seznamu. Umožňuje zadavatelům oslovit až 4,1 milionu uživatelů za 24 hodin.

Po 22. září 2025 11:30 1 min Sdílet

# Aktuality # Online

/media/9236/seznam-cz_mobil

Fullscreen Sdílet

Společnost Seznam.cz uvedla na trh nový inzertní produkt s názvem Seznam na den, který zadavatelům nabízí možnost oslovit během 24 hodin až 4,1 milionu reálných uživatelů. To podle dat Seznamu představuje přibližně 48 % české internetové populace.

Nový formát kombinuje reklamní pozice napříč zařízeními a službami Seznamu. Součástí balíčku jsou exkluzivní plochy na hlavní stránce Seznamu pro mobil, desktop i aplikaci (HP Exclusive), dále brandingové formáty a mobilní Square Premium na obsahových webech, jako jsou Novinky.cz, Seznam Zprávy, Proženy, Garáž, Super či Médium.

Inzerent má tak získat na jeden den dominantní vizibilitu napříč portfoliem Seznamu s garantovaným vysokým zásahem. Podle provozovatele má být formát určen zejména značkám, které chtějí krátkodobě oslovit široké publikum a dosáhnout výrazného efektu při uvedení novinek nebo podporách kampaní.

Aktuálně nový produkt využívá jeden inzertní klient, Seznam.cz zatím veřejně nesděluje, o jakého klienta jde. Podle obchodního ředitele Tomáše Búřila má mít nový produkt Seznam na den o 39 % větší zásah, než kterého lze dosáhnout za jeden den v televizi.

-mav-

# internet # reklama # inzerce # Seznam.cz # online # zadavatel # reach # internetová reklama # Seznam na den

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.