Sbírku potravin letos podporuje „karmická voda“

Letošní Sbírku potravin komunikuje kampaň ve spolupráci s influencerkou Chili Ta a její „karmickou vodou“. 

Ne 27. dubna 2025 07:15 1 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/cp4cnca2/sbirka-potravin_foto

Fullscreen Sdílet

/media/cp4cnca2/sbirka-potravin_foto

Fullscreen Sdílet

Potravinová banka – pořádající pravidelnou Sbírku potravin – podporuje letošní ročník kampaní, jejíž tváří se stala influencerka Chili Ta. Středobodem komunikace se stala „karmická voda“ – fiktivní produkt, který údajně zlepšuje vaši karmu.

Karmickou vodu začala Chili Ta propagovat na Instagramu, Facebooku a TikToku v průběhu dubna. Do komunikace se zapojili další influenceři jako Adam Rundus, Dva tátové, Kristýna Kohoutová a Lucie Levá. Ve středu 23. dubna přišlo odhalení, které odkrylo pravý účel celé kampaně – upozornit na to, že v Česku stále žijí lidé, kteří nemají dostatek jídla. A že i malý příspěvek do Sbírky potravin může mít velký dopad. A možná i trochu vylepšit karmu. 

Pod kampaní jsou podepsány agentury Bistro Social a Dentsu Creative, obě ze skupiny Dentsu. 

Sbírka potravin běží i online od 22. dubna do 6. května a zároveň ve vybraných kamenných obchodech 26. dubna

-stk-  

# Dentsu # influencer # Bistro Social # Potravinová banka # Dentsu Creative # Sbírka potravin # Chili Ta # karmická voda

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.