Sazkabet pokračuje s konceptem „Vsaď se, že…“

S letošním Mistrovstvím světa ve fotbale spustila Sazkabet další kampaň postavenou na sázkách ze života.

Pá 16. prosince 2022 10:00 2 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/23355/sazkabet_2022

Fullscreen Sdílet

/media/23355/sazkabet_2022

Fullscreen Sdílet

Společnost Sazkabet představila u příležitosti letošního Mistrovství světa ve fotbale novou kampaň. Navazuje s ní na stávající komunikační koncept „Vsaď se, že…“, s nímž začala komunikovat loni. 

Koncept vychází ze sázek v běžném životě, sází na humor, dynamickou kurzovou grafiku i energický zvuk. „Hláška ‚Vsaď se, že…‘ se běžně používá v našem každodenním životě a často je spouštěčem zábavnějšího prožívání nejen sportovních akcí,“ komentuje Pavel Misar z agentury Dentsu Creative, jež je pod kampaní podepsána. 

„Cílem bylo vytvořit kreativy, které nebudou zapadat v kontextu konkurence jako velmi podobné. Chtěli jsme vytvořit něco, co dokáže oslovit lehkým vtipem širší cílovku a trošku vybočí z řady, což si myslíme, že se poměrně podařilo. Zpětná vazba je pozitivní,“ vysvětluje Petr Onisko, brand manažer Sazkabet.

Kampaň je k vidění v televizi a na internetu, kde jsou nasazeny dva nové spoty. Doplňuje ji dynamický outdoor. „Digitální CLV plochy umožňují v reálném čase promítat spoty obsahující přesný čas a stav právě probíhajícího zápasu s aktuálním kurzem, který se v průběhu času automaticky mění stejně jako na webu, v aplikaci či online banneru,“ popisuje Hynek Zatloukal z Dentsu.

Natáčení spotů proběhlo v polovině října. Jejich produkci zajistila společnost Punk Films.

-stk-

# Dentsu # reklama # kampaň # fotbal # Sazkabet # Dentsu Creative # Mistrovství světa ve fotbale # Punk Films

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.