Sazka kampaní upozorňuje na sexismus v gamingu

Sazka spouští kampaň „Buď hráč, ne lůzr“, chce tak bojovat s aktuálními problémy v gamingovém prostředí.

Pá 7. října 2022 07:10 2 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/22497/sazka_gaming

Fullscreen Sdílet

/media/22497/sazka_gaming

Fullscreen Sdílet

Společnost Sazka představuje na veletrhu For Games novou kampaň, která si klade za cíl bojovat s aktuálními problémy v gamingovém prostředí. Ve spolupráci se Sinners Esports, českou profesionální esportovou organizací, upozorňuje na sexismus a toxické chování v oblasti gamingu.

„Přestože se provozovatelé her snaží nevhodné chování blokovat a kontrolovat, my chceme herní prostředí kultivovat. Zodpovědný přístup je přirozenou součástí značky Sazka a je pro nás důležitý ve všech oblastech našeho podnikání,“ říká ke kampani Veronika Diamantová, tisková mluvčí společnosti Sazka.

Kampaň pracuje s formátem videospotů. Začíná upozorněním na sexistické chování vůči hráčkám, které jsou terčem posměchu a jsou často v gamingovém prostředí posílány „do kuchyně“. Hesly, jako jsou „sexismus není sexy“, „připomíná ti to někoho“ nebo „buď hráč, ne lůzr“, pak chtce bojovat proti diskriminaci žen v hráčském prostředí.

Kromě sexismu poukazují spoty také na toxické chování některých hráčů, kteří svým nevhodným a vulgárním projevem dokáží znepříjemnit celou hru pro svůj tým i protihráče. Hlavním heslem spotu je: „nebuď toxickej“. „Právě toxicita a sexismus jsou v tuhle chvíli ta nejpalčivější témata, nicméně nešvarů, ale i mýtů v esportu je celá řada. Společně se Sazkou proto kampaň na kultivaci gamingového prostředí budeme v příštím roce ještě rozšiřovat,“ doplňuje Bernard Šimon, CMO ze Sinners Esports.

<iframe title="vimeo-player" src="https://player.vimeo.com/video/757103811?h=bdc9d65e9c" width="640" height="360" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>
<iframe title="vimeo-player" src="https://player.vimeo.com/video/757146652?h=db61c50409" width="640" height="360" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

Produkce spotů byla v režii Pinarto studio. Kampaň poběží zejména v online prostředí a během streamingů esportových zápasů tak, aby se co nejpřirozenějším způsobem dostala přímo k hráčům.

-stk-

# reklama # kampaň # gaming # esport # Sazka # sexismus # Sinners Esports # toxicita

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.