Influenceři by se rádi víc zapojili do kreativního procesu
Spíš jen následovat zadaný brief by influenceři uvítali, kdyby je značky
přizvaly ke kreativnímu procesu, ukazuje výzkum od Sprout Social.
Spíš jen následovat zadaný brief by influenceři uvítali, kdyby je značky
přizvaly ke kreativnímu procesu, ukazuje výzkum od Sprout Social.
Marketéři stojí letos před otázkou, jak dosáhnout růstu bez navyšování
rozpočtů. Klíčovou odpovědí se zdá být produktivita podpořená
technologiemi, zejména AI a datovou analytikou.
Česká televize nemusí díky přijaté mediální novele omezovat výrobu nebo
přistupovat k dalšímu propouštění.
Žebříček COMvergence přináší pohled na přesuny rozpočtů a
úspěšnost mediálních agentur a sítí mediálních agentur ve výběrových
řízeních na českém trhu v roce 2024.
Česká televize chce kvůli posunu zvýšení televizního poplatku uspořit
dalších 50 milionů korun.
Rada ČT schválila na středečním zasedání rozpočet České televize pro
rok 2025. Generální ředitel ČT Jan Souček ho označuje za rozpočet
krizový.
Rada Českého rozhlasu schválila rozpočet ČRo pro rok 2025 ve výši
2,358 mld. Kč.
Rozpočet v současné podobě počítá se stávající výší poplatku
45 Kč měsíčně, protože jeho zvýšení na 55 korun nevidí vedení
Českého rozhlasu do konce roku jako reálné.