Rossmann ve věrnostní kampani nabízí kosmetické tašky

Drogerie Rossmann se v nové věrnostní kampani zaměřuje na kosmetické tašky.

Ne 7. února 2021 08:05 1 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/15015/rossmann_shutterstock

Fullscreen Sdílet

/media/15657/rossmann_vernostiakce

Fullscreen Sdílet

Drogerie Rossmann spouští pro své zákazníky novou věrnostní kampaň.  Za  nasbírané body v aplikaci Rossmann Club mohou zákazníci získat kosmetické tašky. Akce trvá od 3. února do 25. května 2021, nebo do vyprodání zásob. 

Kampaní navazuje Rossmann na hlavní myšlenku svého konceptu „A život je krásnější“Body mohou zákazníci sbírat prostřednictvím mobilní aplikace v rámci věrnostního programu Rossmann Club. Za každých 100 korun nákupu obdrží zákazník jeden bod. Za 40 nasbíraných virtuálních bodů získá možnost zakoupit jednu z odměn dle vlastního výběru se slevou, a to za 49,90 Kč, a za 20 nasbíraných virtuálních bodů získá možnost zakoupit jednu z odměn dle vlastního výběru se slevou, a to za 149,90 Kč. Přehled produktů je uveden v letácích a na webových stránkách drogerie. 

-stk- 

# reklama # kampaň # drogerie # věrnostní kampaň # Rossmann

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.