Rossmann v kampani sleduje pečující vztah matky s dcerou

Rossmann přichází s novou brandovou kampaní „Pečujeme s láskou“.

Út 6. prosince 2022 07:10 2 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/23223/rossmann_2022

Fullscreen Sdílet

/media/23223/rossmann_2022

Fullscreen Sdílet

Síť drogerií Rossmann dále rozvíjí svou komunikační strategii založenou na péči a spouští novou kampaň. Nový reklamní spot navazuje na komunikaci před dvěma lety, v němž byl v popředí vztah dvou sester. Tentokrát je příběh vyprávěn více z pohledu maminky. 

Kampaň se zaměřuje především na vztah starší dcery a její maminky a ukazuje, jak se představy o péči mohou v různých životních etapách rozcházet. „Samozřejmě to jsou maminky, kdo zosobňují péči. A prodejny Rossmann se svými službami a produkty jim přináší vše potřebné, aby mohly o své rodiny pečovat s láskou,“ vysvětluje Marcela Syrovátková, vedoucí oddělení marketingu společnosti Rossmann. 

„Hrdinky v naší reklamě trochu dospěly a s nimi i celý spot a jeho emoce. Od dětské hravosti se tak dostáváme blíž k tomu, jak skutečně vypadají vztahy matek s jejich dospívajícími dcerami,“ popisuje Amila Hrustic Batovanja, kreativní ředitelka agentury DDB, jež je pod kampaní podepsána. 

Reklamní spot je nasazen od 2. prosince v několika verzích na kanálech televizí Nova a Prima, online i na sociálních sítích. Doplňují ho nové klíčové vizuály. Produkci kampaně zajistily společnosti Creative Embassy a Fame Factory. Režie se ujala režisérská dvojice Mugshots.

-stk-

# reklama # kampaň # DDB # Rossmann # Mugshots # Creative Embassy # Fame Factory

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.