David Matoušek povede digitální marketing v Albertu
David Matoušek přechází ze Slevomatu do řetězce Albert, od dubna má
zodpovídat za digitální strategie.
David Matoušek přechází ze Slevomatu do řetězce Albert, od dubna má
zodpovídat za digitální strategie.
Rohlík v předvánočním období uvádí novinku v podobě online
reklamací.
Pro Kávoviny je letošní podzim a rok příští obdobím změn. Firma
přišla v listopadu na trh s novými obaly, představila nové produkty, logo
a příští rok plánuje nový web.
Pandemie urychlila využívání aplikací v chytrých telefonech a řetězce
evidují stovky tisíc stažení. Nejvíce mají zákazníci zájem o slevové
kupóny a nákupní seznam.
Žabka otevírá poprvé prodejnu v nákupním centru a tituluje ji jako
vlajkovou loď.
Pandemie donutila Globus zavřít speciální malý formát prodejny Globus
Fresh v Praze na Pankráci. Druhý Fresh v Pardubicích zatím zůstává.
Portál Bibloo, který se loni majetkově propojil s UrbanStore, řídí nově
Martina Kudláčková.
OMG Research připravilo čtvrtou vlnu výzkumu o chování českých
spotřebitelů v době pandemie covid-19.
Obuvnická značka Vasky otevírá novou prodejnu v centru Prahy.
Ve spolupráci s Kapkou naděje spouští Billa charitativní vánoční
projekt. Zakoupením skla od Evy Jiřičné mohou lidé pomoci
nemocným dětem.