Do ČR letos vstoupí nejen Primark, ale i Versace či Chanel
				Za první polovinu letošního roku vstoupilo či vstoupí na český trh celkem
devět maloobchodních značek. Další přijdou v druhém pololetí.
		
		
	
				Za první polovinu letošního roku vstoupilo či vstoupí na český trh celkem
devět maloobchodních značek. Další přijdou v druhém pololetí.
		
		
	
				PPF, EC Investments a Rockaway Capital kupují skupinu Fast, která vlastní
řetězec prodejen elektroniky Planeo Elektro.
		
		
	
				Hobbymarkt Kinekus loni navýšil tržby o více než třetinu na 44 mil. Kč
a letos roste o téměř 50 %. Plánuje expanzi do menších obcí a propojení s prodejnami potravin.
		
		
	
				Apple chce otevřít nové kamenné prodejny, přestože mu rostou online
prodeje.
		
		
	
# Aktuality # Reklama # Retail
				Do projektu Hýbeme se hezky česky se přihlásilo více než 1100 týmů. Pro
druhou hlasovací fázi byl natočen nový spot, který namluvil Leoš Mareš.
		
		
	
# Marketing # Internet & Mobil # Udržitelnost
				Pokud se firmy rozhodnou prosazovat udržitelnost, měly by o tom také
hovořit se svými zákazníky a reagovat na jejich požadavky, zaznělo mimo
jiné na konferenci E-Business Forum 2021.
		
		
	
# Aktuality # Reklama # Retail
				Penny v rámci své kampaně „Hýbeme se hezky česky“ začíná nabízet
v nové věrnostní kampani sportovní tašky, batohy a další vybavení
značky Vivess.
		
		
	
				Klenoty Aurum spouští kampaň s novým sloganem „Klenoty s láskou už
65 let“. Cílem je podpořit stabilitu a tradici značky.
		
		
	
				Slovenský televizní reklamní trh zaznamenává od loňského léta růstový
trend. Přispívají k němu retailoví hráči, kteří přesměrovali své
reklamní investice do TV, popisuje Martin Heržo.
		
		
	
# Aktuality # Retail # Reklama
				Kaufland míří na mladší generaci a rozhodl se vstoupit na TikTok. Tento
vstup podporuje navíc novou kampaní Robin Food – Král košíků.