Tesco uvádí eko plastové tašky z vlastního odpadu
Tesco uvedlo od srpna na trh opakovaně použitelné plastové nákupní tašky.
Na jejich výrobu bude ročně použito 150 tun plastového odpadu z provozu
obchodů.
Tesco uvedlo od srpna na trh opakovaně použitelné plastové nákupní tašky.
Na jejich výrobu bude ročně použito 150 tun plastového odpadu z provozu
obchodů.
Hard Rock Cafe má od 3. srpna nový Rock Shop na Letišti Václava Havla.
# Aktuality # Marketing # Retail
Penny přichází opět s letní hrou na mobilní telefony. Držitelé
věrnostních karet pak mohou vyhrát speciální ceny.
Lidl startuje letní spotřebitelskou soutěž o 50 tabletů iPad. Zúčastnit
se může každý, kdo v řetězci do 8. srpna nakoupí za více než
500 korun.
Můj obchod otevřel již celkem 30 prodejen v novém „modrém“ kabátě.
Koncept se osvědčil v menších městech. Původní prodejnu na pražském
Náměstí Míru ale zavírá.
Tchibo oslavuje kampaní i sérií speciálních akcí 30 let od vstupu na
český trh.
# Marketing # Retail # Reklama
Bohemia Sekt Ice se stal nejúspěšnější novinkou v historii firmy, během
prvního roku uvedení na trh se prodalo přes milion lahví, říká
marketingový ředitel Martin Fousek.
Podle výzkumu společnosti Forrester hraje věk spotřebitelů zásadní roli
při rozhodování, zda se zákazník vrátí zpátky do kamenných obchodů,
nebo dá přednost online nakupování.
# Aktuality # Retail # Marketing
Lidl uvádí potřetí kolekci s vlastním logem. K dostání je jen na
e-shopu.
Delší práce na nové kreativě se Datartu vyplatily, celkem 42 %
respondentů nyní uvádí, že zaznamenání nových reklam zlepšilo postoj ke
značce.