Media Guru

Lidl uvádí třetí kolekci s vlastním logem

Lidl uvádí potřetí kolekci s vlastním logem. K dostání je jen na e-shopu.

Čt 22. července 2021 18:25 1 min Sdílet

# Aktuality # Retail # Marketing

/media/17562/lidl_kolekce_2021_3

Fullscreen Sdílet

Obchodní řetězec Lidl přichází s další kolekcí s vlastním logem. Loni takto dával na trh první dvě kolekce. Letošní nabídka je širší a zahrnuje trika, mikiny, ponožky i obuv. Zákazníci si však mohou pořídit i produkty k vodě (osuška, lehátko, míč).

Lidl se ve své nabídce módě věnuje dlouhodobě. Volnočasové a business oblečení prodává pod značkami Esmara a Livergy, dětské jako Lupilu a Pepperts a rovněž nabízí i kolekci funkčního sportovního oblečení Crivit a Crivit Pro.

/media/17561/lidl_kolekce_2021_2

Fullscreen Sdílet

/media/17563/lidl_kolekce_2021_4

Fullscreen Sdílet

/media/17560/lidl_kolekce_2021_1

Fullscreen Sdílet

-zue-

# móda # retail # Lidl # kolekce

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.