# Aktuality # Reklama # Retail
Sportisimo uvádí vánoční spot, poprvé bez produktů
Sportisimo přichází se svou letošní vánoční kampaní, poprvé je čistě
brandová a také poprvé jeho videoreklamu doprovází na míru
vytvořená hudba.
# Aktuality # Reklama # Retail
Sportisimo přichází se svou letošní vánoční kampaní, poprvé je čistě
brandová a také poprvé jeho videoreklamu doprovází na míru
vytvořená hudba.
# Aktuality # Internet & Mobil # Retail
Košík vstupuje na trh oříšků a ovocných mixů s privátní značkou Mr.
Nutly & friends. Na začátku nabídne 20 oříšků a sušeného ovoce ve
třech typech balení.
# Aktuality # Marketing # Retail
Značka módních doplňků Moa Paris otevřela v Praze a Brně své první dva
kamenné obchody.
Globus si připomíná 25 let na českém trhu, plánuje otevřít tři nové
prodejny a rozšířit e-shop na pět dalších hypermarketů.
Hornbach v podzimní kampani ukazuje drobné nedostatky a malé nedokonalosti
prezentuje jako přednost.
# Aktuality # Marketing # Retail
OMV se hodlá zaměřit na revitalizaci svých čerpacích stranic v Česku a
chce se stát jedničkou v gastrosegmentu na cestách.
Suché potraviny a drogerii bez obalu nabízí Albert nově ve své prodejně na
pražském Chodově.
Každý třetí Čech bude letos vánoční dárky nakupovat výhradně
z e-shopů a polovina je plánuje pořizovat online i v kamenných
prodejnách.
# Aktuality # Internet & Mobil # Retail
Penny spouští svůj e-shop Penny domů, zatím pouze ve zkušebním provozu
v Plzni. DoDo zajistí nejen rozvoz, ale sestaví i objednávku.
Black Friday už pomalu ťuká na dveře. Přinášíme sedm praktických tipů,
jak ho co nejvíce vytěžit.