Do Česka přichází značka módních doplňků Moa Paris

Značka módních doplňků Moa Paris otevřela v Praze a Brně své první dva kamenné obchody.

Čt 4. listopadu 2021 12:15 3 min Sdílet

# Aktuality # Marketing # Retail

/media/18829/moa_chodov_1

Fullscreen Sdílet

/media/18829/moa_chodov_1

Fullscreen Sdílet

Na český trh vstupuje nová značka módních doplňků Moa Paris, jež začátkem listopadu otevřela v Praze a Brně své první dva obchody. Nabízet bude široký sortiment módních doplňků, jako je bižuterie, vlasové doplňky, šátky, kabelky a další.  

Moa Paris sází na odvážný až specifický design, v němž kombinuje různé materiály a prvky z různých kultur. Zaměřuje se na módní doplňky jako prvek, který zvýrazňuje osobnost své nositelky. „Žena či dívka by si u nás měla vybrat takové doplňky, které ji přinesou radost,” přibližuje cíle brandu Libor Stodola, majitel master-franchisy pro český trh. Ve svých prodejnách nabídne značka doplňky pro různé příležitostí, pro běžné nošení, obchodní jednání i slavnostní okamžiky. Kolekce kombinují prvky dřeva, kamene, zlata či kovu a barevně slaďují náhrdelníky, náramky či náušnice s dalšími doplňky, jako jsou pásky, kabelky či oblečení. V nabídce se objeví i kolekce určená pro nejmenší slečny.

Pro své obchody si Moa Paris vybrala nákupní centra – v Praze Westfield Chodov a v Brně Galerii Vaňkovka. Klíčová je pro ni volba frekventované lokality, neboť v případě nákupu módních doplňků hraje významnou roli impulzivnost v kombinaci se správným vystavením zboží. První měsíce provozu tak hodlá značka sbírat zkušenosti a informace, od nichž se bude odvíjet strategie pro rok 2022, zejména pak volba zákaznicky nejatraktivnějšího sortimentu. 

V nadcházejícím roce předpokládá Moa Paris otevření dalších tří až čtyř obchodů, dlouhodobým cílem je dosáhnout celkového počtu přibližně 15 prodejen v horizontu tří let. V rámci marketingového mixu se značka zaměří na PR, sociální sítě a influencer marketing. ATL podpora bude lokální formou v místě obchodních center. 

Moa Paris působí na více než 15 trzích světa a expanduje prostřednictvím tří obchodních modelů – formou master-franchisy, joint venture či přímým vstupem. Do České republiky a na Slovensko vstupuje ve formě master-franchisy, tedy spolupráce s vybraným partnerem, který může dále uzavírat smlouvy s dalšími franchisanty. V rámci licence poskytuje partnerovi veškeré zkušenosti s produktem, podporu z pohledu logistiky, IT systému, marketingu, výběru zboží a formy prezentace v obchodě. Vybraný partner do spolupráce přináší především znalost lokálního prostředí a manažerské, organizační a obchodní zkušenosti včetně finančního kapitálu pro rozjezd. 

-stk- 

# fashion # móda # retail # marketing # kamenný obchod # Moa Paris # módní doplňky

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.