Asko – Nábytek: Věříme, že původní plán udržíme
Asko má sice zavřené prodejny, ale funguje dál díky e-shopu. „Věříme,
že i přes současnou situaci udržíme náš plán,“ říká Andrea
Štěpánová, marketingová ředitelka řetězce.
Asko má sice zavřené prodejny, ale funguje dál díky e-shopu. „Věříme,
že i přes současnou situaci udržíme náš plán,“ říká Andrea
Štěpánová, marketingová ředitelka řetězce.
Zatímco na začátku krize Češi nakupovali ve velkém trvanlivé potraviny,
aktuálně roste zájem o ovoce a zeleninu, a to i dvojnásobně.
Kavárenský řetězec Starbucks zprovoznil na vybraných pobočkách výdejová
okénka.
Vládní nařízení kvůli koronavirové pandemii se dotkla i farmářů. Ti
se z farmářských trhů přesunuli do digitálního prostředí, využívají
online tržiště, FB skupiny i vlastní e-shopy.
Adler založil speciální e-shop pro prodej textilie do roušek, kterou
vyvinuli odborníci z Technické univerzity v Liberci, vyrábí ji firma
Obrokov.
„Plánujeme uvést novou produktovou řadu, která bude úplně mimo segment
jogurtů," říká mimo jiné Jan Škoda, marketingový manažer Hollandie.
# Aktuality # Marketing # Retail
Český trh je pro novinku Jack Daniel’s Tennessee Apple po USA první na
světě. Novinku podpoří marketingová kampaň.
Všechny nabídky na rozvoz potravin pod jednou střechou. Nový agregátor
Mealio.cz podpoří kampaň #domajez.
Rohlík mini má pomoci s rychlejším odbavením objednávek. Nabídne
1000 nejoblíbenějších produktů online supermarketu i vlastní
závozová okna.
Skupina H&M se chystá na zahraniční expanzi se svou second-hand
platformou Sellpy.