Češi plánují online nákupy dárků ve velkém už v listopadu
Za dárky na internetu plánují Češi utratit víc než v kamenných
obchodech, většinou do 10 tisíc korun, ukazuje průzkum APEK.
Za dárky na internetu plánují Češi utratit víc než v kamenných
obchodech, většinou do 10 tisíc korun, ukazuje průzkum APEK.
Skoro každý třetí Čech, který je uživatelem internetu, si během letních
měsíců objednal některou ze služeb online.
Na reklamě se známými osobnostmi Češi nejvíce oceňují dlouhodobou
spolupráci, přirozený a přesvědčivý projev či přiléhavé odvětví.
Pro 80 % Čechů je reklama, v níž je léčivý přípravek či doplněk
stravy doporučován celebritou, nedůvěryhodná.
# Marketing # Retail # Výzkum # Aktuality
Většina Čechů i nadále dává přednost při nakupování módy kamenným
prodejnám. Nejznámější je H&M.
Zakladatelé agentury Nielsen Admosphere předávají posty svým nástupcům.
Michal Jordan v březnu z agentury odchází, Tereza Šimečková se stahuje
do pozadí a zaujme post v dozorčí radě.
Tomáš Hynčica povede od února 2023 výzkumnou agenturu Ressolution Group
z pozice ředitele.
Většina občanů vyhledala před letošním prvním kolem prezidentských
voleb některou z debat, nejčastěji v televizi. Výzkum Ressolution ukázal,
že debaty pomáhají voličům s rozhodnutím a že z těch, kteří nějakou
TV debatu viděli, se třetina na jejich základě rozhodla.