# Aktuality # Marketing # Výzkum
AKA spouští opět výzkum trhu marketingové komunikace
Asociace komunikačních agentur odstartovala začátkem září další
ročník výzkumu ke zmapování celkových výdajů na marketingovou
komunikaci.
# Aktuality # Marketing # Výzkum
Asociace komunikačních agentur odstartovala začátkem září další
ročník výzkumu ke zmapování celkových výdajů na marketingovou
komunikaci.
Až 2,6 miliard dolarů investují ve světě reklamní zadavatelé do reklamy
na dezinformačních webech.
Společnost Procter & Gamble zvýšila své reklamní výdaje na 8,2 mld.
dolarů, v meziročním srovnání se jedná o 12% růst.
# Aktuality # Reklama # Výzkum
Lego bylo v loňském roce nejsilnějším reklamním zadavatelem v segmentu
her a hraček.
Podle průzkumu Mezinárodní asociace zpravodajských médií až 62 %
vydavatelů zaznamenalo v důsledku koronaviru náhlý pokles příjmů
z reklamy.
S výjimkou online prodejců potravin a drogerie klesají prodeje eshopů
s ostatním zbožím o 40 %. Podobně se také snižují investice do
výkonnostní online reklamy.