P&G navýšila svůj reklamní rozpočet o 12 %

Společnost Procter & Gamble zvýšila své reklamní výdaje na 8,2 mld. dolarů, v meziročním srovnání se jedná o 12% růst.

Po 16. srpna 2021 16:45 1 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/17865/proctergamble_shutterstock

Fullscreen Sdílet

/media/17865/proctergamble_shutterstock

Fullscreen Sdílet

Procter & Gamble, jež stojí za značkami Tide, Lenor, Pampers, Always nebo Gillette, navýšila za uplynulých 12 měsíců do konce letošního června své výdaje na reklamu, a to na celkovou částku 8,2 mld. dolarů (177 mld. korun), což je nejvyšší úroveň od roku 2014. Uvádí to výroční zpráva společnosti 

Jeden z největších reklamních zadavatelů na světě tak posiluje své marketingové investice i v době probíhající pandemie. Zatímco v loňském období nárůst činil 7,3 %, letos je to 12 %.

„Vylepšujeme efektivitu i efektivnost našich reklamních výdajů, sázíme na interní mediální plánování, abychom dosáhli vyšší nákladové efektivity a zároveň umisťovali naši reklamu s vyšší přesností na základě granulárních dat,“ vysvětluje odcházející generální ředitel společnosti David Taylor. 

Procter & Gamble se chce v reklamní strategii soustředit na „nadprůměrnou komunikaci“, která  bude mít dostatečnou návratnost investic, dokáže podpořit povědomí, dosáhne vysokého výkonu a podnítí touhu k nákupu. Vysoké nároky klade nadnárodní firma i na své produkty a jejich obaly. 

-stk- 

# reklama # koronavirus # reklamní výdaje # Procter & Gamble # P&G # nárůst

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.