Digitální karty přinesly AXA 20% konverzi ve vozech Škoda
AXA Partners CEE ve spolupráci se Škoda Auto spustila kampaň na cestovní
pojištění přímo v infotainmentu vozů.
AXA Partners CEE ve spolupráci se Škoda Auto spustila kampaň na cestovní
pojištění přímo v infotainmentu vozů.
Huawei startuje celosvětovou soutěž Xmage Awards 2025. Oslovit s ní chce
především tvůrce mobilních fotografií.
Tzv. digitální dvojníci se stala tématem nové evropské kampaně
OwnYourWorld společnosti Deutsche Telekom.
L’Oréal Paris spouští novou kampaň „Krása, to je věda“. Jejím
cílem je ukázat, že skutečná krása je podložena vědou i empatií.
Hlavní tváří nových spotů Chance k novinkám pro fotbalové fanoušky je
Jakub Štáfek.
# Aktuality # Marketing # Reklama
PwC přichází s novou vizuální identitou, zjednodušuje logo a výrazněji
využívá oranžovou barvu.
Nová globální kampaň navazuje na myšlenku „Life’s Good“ a reaguje na
„pocit odcizení v digitální době".
# Aktuality # Marketing # Reklama
Kampaň na nový ročník tuzemské fotbalové ligy pokračuje druhou fází.
S ligovým fotbalem se nově spojují České dráhy a společnost Vinci.