# Aktuality # Reklama # Marketing
Pivovar Holba představuje nový vizuální styl i kampaň
Holba mění logo i design svých obalů, zároveň spouští novou kampaň
s mottem „Místa, kde je vše stále ryzí a kde pivo je fakt pivo“.
# Aktuality # Reklama # Marketing
Holba mění logo i design svých obalů, zároveň spouští novou kampaň
s mottem „Místa, kde je vše stále ryzí a kde pivo je fakt pivo“.
Nová kampaň značky Airwaves přirovnává silný mentolový efekt žvýkaček
k obřím plícím nebo surfování na vlnách.
Pepsi uvádí dvě nové varianty bez cukru, pod sloganem „Epic Duo, Epic
Choice” představuje nápoje s příchutí citronu a třešně.
V nové kampani s názvem „Potkejme se v parku“ představuje
Levi’s kolekci Pride 2025.
Mora slaví 200 let existence kampaní, v níž vystupuje lyžařka Kateřina
Neumannová se svou maminkou a dcerou.
Fortuna spouští novou kampaň „Štěstí máš v sobě!“, opět v ní
využívá sílu rituálů a talismanů.
Invia ve svém novém komunikačním konceptu využívá maskoty plážových
žabek Flipa a Flopa.
ČSOB ve spolupráci s Mastercard startuje novou kampaň „Účet na
rozjezd“.
Moneta spouští novou kampaň na podporu hypoteční sazby od 3,99 procent.
Pivovar Proud spouští spotřebitelskou soutěž Zero Gravity. Spojuje v ní
lehkost svého piva se zážitkem letu ve stavu beztíže.