Nábytkářská značka Javorina prochází redesignem
Slovenská nábytkářská značka Javorina mění svou vizuální identitu,
rovněž rozšiřuje portfolio o nové produktové řady.
Slovenská nábytkářská značka Javorina mění svou vizuální identitu,
rovněž rozšiřuje portfolio o nové produktové řady.
Mattoni přichází s redesignem obalů své řady Esence, přidává rovněž
novou příchuť yuzu & okurku.
Původně ekonomický týdeník Hrot se změnil v měsíčník, chce zaujmout
pozici prémiového titulu se zaměřením na nový byznys.
# Aktuality # Reklama # Marketing
Hollandia prochází vizuální proměnou svých obalů. Při redesignu vsadila
na čistotu a modernost.
Nealkoholické pivo Birell mění svou vizuální identitu, jež se promítne do
designu obalů i všech materiálů reprezentujících značku.
Přechod od erbu evokujícího aristokratické dědictví k ikoně lva nám
umožnil využít přirozené síly značky, přibližuje autor nové podoby
Magnesie Fabrizio Severino.
# Aktuality # Marketing # Reklama
Po jedenácti letech představuje Magnesia novou vizuální identitu. Ve středu
loga je nově lev jako „symbol síly přírodního hořčíku".
Zpravodajský portál iDnes.cz mění po několika letech svou podobu. V první
fázi prošla změnou domovská stránka iDnes.cz a její hlavní části.