Hollandia redesignuje obaly, sází na čistotu a lehkost

Hollandia prochází vizuální proměnou svých obalů. Při redesignu vsadila na čistotu a modernost. 

/media/ne4huofz/slider_hollandia_redesign

Fullscreen Sdílet

/media/vrnk2x41/hollandia_redesign

Fullscreen Sdílet

Česká značka Hollandia, která na českém trhu působí přes 30 let, prochází vizuální proměnou svých obalů. Při redesignu vsadila na lehkost a čistotu, čímž chce reflektovat vlastnosti svých produktů. Součástí změny je i nový claim: „Stále originální, jen o kelímek hezčí“. 

„Novou podobou jsme chtěli dokázat, že byť zůstáváme věrní tradici a osvědčeným recepturám, nebojíme se být trendy a moderní. Poslední změnou prošly naše obaly před osmi lety a myslím, že dozrál čas se opět trochu posunout,“ říká k poměrně razantním změnám vizuálu marketingový manažer značky Hollandia Jaroslav Semerák

Nový kabát dostane jako první nejprodávanější jogurt bílý Hollandia Originál Selský (500 g) a jeho ochucené varianty (200 g), postupem času budou následovat i další řady produktů z portfolia značky. 

Tradičními kanály prodeje zůstávají běžná maloobchodní síť a online prodejny s potravinami, kde se v nové podobě objeví před začátkem léta. Předtím rebranding doprovodí kampaň, která spotřebitele se změnou seznámí. K vidění bude v outdooru, tisku a na internetu, její součástí budou i PR aktivity.

Za návrhem nových obalů stojí brandingová agentura Lineart, jež se značkou Hollandia spolupracuje dlouhodobě.  

-stk- 

# reklama # kampaň # redesign # Hollandia # obaly # Lineart

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.