Securitas představila novou globální identitu značky
Po téměř 50 letech mění Securitas své logo. Doprovází ho slogan „See
a Different World“.
Po téměř 50 letech mění Securitas své logo. Doprovází ho slogan „See
a Different World“.
Šéfredaktorem časopisu i webu Finmag je od února Ondřej Tůma. Michal
Kašpárek odchází, s časopisem ale má externě spolupracovat.
Kia odhalila nové firemní logo a celosvětový slogan „Movement that
inspires“.
Nejvýznamnější a nejviditelnější změnou je zvětšení formátu,
redesignem prošla vnitřní grafika a úprava se dotkla i loga, které na
titulní straně opouští žlutou barvu.
Hanácká vodka má nově kulatou lahev, etiketa odkazuje k taneční zábavě.
# Aktuality # Reklama # Marketing
Becherovka Lemond prošla redesignem. Nově vzniklá řada Fruits & Herbs
předjímá i další nové příchutě.
Profesní sociální síť chce působit barevnějším a živějším dojmem.
Nabídne nové multimediální formáty i změnu designu.
Lišácké jablko rozšiřuje své portfolio, přidává novou meruňkovou
příchuť.
Kojenecká mléčná výživa Sunar přišla v dubnu na český trh
s novějšími obaly.
Bohemia Chips uvádí nový dlouhodobý komunikační koncept, chce s ním
oslovit tradiční konzumenty i mladší skupinu.