 
	
Poslech podcastů roste, přibývají i reklamní formáty
				Podle dat platforem Podcasty,cz a Spotify se poslechovost podcastů na českém
trhu loni významně zvýšila.
		
		 
	
				Podle dat platforem Podcasty,cz a Spotify se poslechovost podcastů na českém
trhu loni významně zvýšila.
		
		 
	
				Přestože výhledy pro letošní rok byly na reklamním trhu opatrné, jeho
začátek je pro rádia Media Clubu optimistický.
		
		 
	
				Dlouhodobou strategií Hitrádií je budovat koncept feel good radia. Tomu proto
přizpůsobila řadu změn, ve kterých budou pokračovat i letos, říká
programový ředitel Michal Merenda.
		
		 
	
				Výstava, film, televizní seriál, rozhlasová hra, knižní publikace,
koncerty a další aktivity připravil Český rozhlas k oslavám
100. výročí rozhlasového vysílání. Po celý rok je bude komunikovat pod
sloganem „Sto let je jen začátek".
		
		 
	
				Regionální rozhlasová stanice Rádio Otava, známá dříve pod názvem
Rádio Blatná, chystá rozšíření svého FM vysílání do dvou nových
oblastí.
		
		 
	
				Celkové čisté investice do reklamy v rádiích překonaly v roce
2022 i objem z období před covidem, ukazují data zveřejněná
rozhlasovými vysílateli.
		
		 
	
				Šéfredaktor zpravodajství rádia Frekvence 1 Luboš Procházka odstoupil
z funkce.
		
		 
	
				Nová data poslechovosti rádií nepřinášejí změny v pořadí
poslechovosti stanic. Mírně se vylepšil denní poslech, naopak drobně klesl
poslech týdenní.
		
		 
	
				Stanice Rádio Praha, dříve Rádio DAB Praha, je k dispozici nově nejen na
analogovém kmitočtu 107,1 FM, ale také ve dvou dálničních tunelech
úseku D0.
		
		 
	
				Volební sněmovní výbor doporučuje odvolání Daniela Köppla z RRTV.
Rozhodující slovo má Poslanecká sněmovna.