CRA zlepšily výsledky, tržby už nestojí jen na vysílacích službách
Celkově poprvé v historii Českých Radiokomunikací (CRA) měla firma
větší tržby z jiných služeb než z tradičního vysílání.
Celkově poprvé v historii Českých Radiokomunikací (CRA) měla firma
větší tržby z jiných služeb než z tradičního vysílání.
Globálně by měla reklama v podcastech dosáhnout letos hodnoty čtyř
miliard dolarů. K oslovení nových posluchačů může pomoci YouTube.
Výzkum poslechovosti rádií Radioprojekt zahájil od července hybridní
měření a od roku 2027 plánuje přechod na elektronické měření.
Čisté investice do rozhlasové reklamy se v druhém letošním čtvrtletí
meziročně zvýšily o 6 %. Pro rádia jde o nejlepší druhý kvartál za
poslední roky.
Celoplošná rádia si v nových datech výzkumu poslechovosti polepšila,
nejposlouchanější stanicí zůstává Radiožurnál.
Českému rozhlasu se v prvním pololetí podařilo vybrat na rozhlasových
poplatcích více peněz než ve stejném období o rok dříve.
# TV # Internet & Mobil # Rádio
Tuzemský profesionální fotbal získá od nového ročníku trojnásobně
více peněz než v uplynulých ročnících. O mediální práva se podělilo
několik subjektů, hlavním televizním vysílatelem první ligy zůstává
O2 TV.
Trh audioknih a mluveného slova v roce 2023 vzrostl o 20 %,
nejprodávanější byl Kmotr Maria Puza, nejoblíbenější zůstávají
detektivky a thrillery.
Společnosti prodávající reklamní čas na rádiových stanicích se v roce
2023 podařilo dvouciferně navýšit tržby i zisk.
Trh zatím není na rozjezd komerčních rádií v DAB+ připraven, proto se
Rádio Energic z této platformy stahuje, vysvětluje jeho majitel Tomáš
Veselý.