Nový typ reklamy ve Smart TV zasáhne až čtyři miliony lidí
Jak zaujmout diváky, kteří nesledují tradiční televizní vysílání?
Řešením může být reklama přímo v operačním systému Smart TV.
Jak zaujmout diváky, kteří nesledují tradiční televizní vysílání?
Řešením může být reklama přímo v operačním systému Smart TV.
XXXLutz si v tendru na mediální agenturu vybírá Publicis Groupe.
Online investiční platforma Portu spustila první kampaň ve spolupráci
s agenturou Leo Burnett.
Ikea spustila kampaň „Život je jeden velký nepořádek“, s níž
komunikuje úložná řešení do domácnosti.
Od začátku prosince se začínají na novém reklamně-informačním systému
zobrazovat reklamní kampaně v tunelu pražského metra.
Publicis Groupe se v příštím roce postará o mediální strategii a nákup
pro doručovací službu Foodora.
Tým konzultantů na sociální média Publicis Groupe se rozšiřuje o Kláru
Chalupeckou.
Sodexo Benefity si ve výběrovém řízení na mediální agenturu vybírá
Publicis Groupe.