Garnier spouští kampaň „Probuď svoje svěží já“
Novou kampaní „Probuď svoje svěží já“ chce Garnier oslovit
především mileniály. Využívá citace zákaznic i výsledky výzkumu
spokojenosti.
Novou kampaní „Probuď svoje svěží já“ chce Garnier oslovit
především mileniály. Využívá citace zákaznic i výsledky výzkumu
spokojenosti.
Garnier spouští ve spolupráci s Publicis Groupe vlastní profil na TikToku,
cílí tak na mladé.
Ikea chce s novou kampaní pomoci lidem zlepšit jejich spánek i každodenní
život.
COMvergence aktualizovala žebříček mediálních agentur a sítí
mediálních agentur podle reklamních objemů klientů za rok 2023.
Penny si ve výběrovém řízení na kreativu vybrala skupinu Publicis
Groupe. Novou kreativu zajistí její agentura Leo Burnett.
Přípravek Exoderil spouští novou kampaň, s níž upozorňuje na
důležitost péče o zdraví kůže nohou a chodidel.
Král sýrů v nové reklamní kampani ukazuje, že to nejlepší se skrývá
uvnitř.
Publicis Groupe v regionu spouští AI nástroj pro optimalizaci mediálního
plánování The Vault.