Na dovolenou letos pojedou skoro dvě třetiny Čechů
Do zahraničí na dovolenou se chystají dvě pětiny Čechů, nejčastěji
jezdí k moři nebo za poznáním.
Do zahraničí na dovolenou se chystají dvě pětiny Čechů, nejčastěji
jezdí k moři nebo za poznáním.
Schválně se může každý zamyslet, co vše se mu v životě odehrálo
u šálku kávy, přibližuje marketingový přístup značky L'Or Lumír
Františák.
Z předvolebních kampaní do Evropského parlamentu českou populaci nejvíce
oslovila kampaň hnutí ANO, naopak u Spolu je hodnocení spíše negativní.
Návštěvnost regionálních obchodních center loni meziročně vzrostla
o 4 %. Většina prodejců plánuje expanzi.
Spontánnost, rozmanitost a živý program přes den i v noci, to vše od
cestování očekávají mladí cestovatelé. Jakým způsobem je oslovují
české cestovní kanceláře?
Česká eventová asociace začala s projektem Mapování eventového průmyslu
ČR. Chce zjistit, jak na českém trhu její obor funguje.
Až 1,7 milionu lidí v Česku nevyužívají technologie tak, aby byli
dlouhodobě v pohodě, vyplývá to z průzkumu společnosti O2.
# Marketing # Retail # Aktuality
Podle sondy Skip Pay začínají být čeští zákazníci opět loajální,
složitější je ale si jejich důvěru získat. Zákazníci jsou o 56 %
opatrnější než v loňském roce.