Provident si kampaní připomíná 25 let, tváří je Martin Písařík

Kreativa nové komunikace pochází z dílny Saatchi & Saatchi, reklamu režíroval Mike Samir a natáčení hlavního spotu probíhalo v Rakovníku.

Pá 26. srpna 2022 07:35 2 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/21958/provident_fotografie-z-nataceni

Fullscreen Sdílet

/media/21958/provident_fotografie-z-nataceni

Fullscreen Sdílet

Provident Financial si připomíná 25 let působení na českém trhu a při této příležitosti uvádí novou komunikační kampaň. S ohledem na hlavní cíl kampaně, tedy komunikaci jednoduchosti a srozumitelnosti finančních produktů Provident, vsadila značka na kombinaci moderního vizuálu, nového ambasadora a hudebního doprovodu. Téma 25 let prezentuje akviziční nabídka půjčky 25 tisíc korun na pět měsíců bez navýšení.

Všemi vizuály kampaně a především televizním spotem provází nový ambasador značky, herec Martin Písařík. Ten v roli obchodního zástupce Providentu propojuje značku s domácnostmi zákazníků a jejich příběhy. Hudební motiv představuje  skladba Pumpin Blood od švédské skupiny NONONO.

Nová komunikace je prvním výsledkem spolupráce značky Provident s agenturou Saatchi & Saatchi. Integrovaná kampaň potrvá od 17. srpna do 20. září, a kromě hlavního 30s. televizního spotu zahrnuje i outdoorové formáty, POS materiály a online.

„V naší komunikaci se dlouhodobě zaměřujeme na srozumitelnost, férovost a lidský přístup. Na základě pozitivních výsledků brand trackingu jsme se rozhodli v tom pokračovat i letos, tentokrát ve svěžím vizuálním pojetí a s novým ambasadorem. Oslavu 25. narozenin jsme také pojali jednoduše, jako dárek pro zákazníky v podobě půjčky zdarma,“ shrnuje Jiří Maruščinec, marketingový manažer z Providentu.

# reklama # výročí # Saatchi & Saatchi # finance # Provident Financial # Provident # Martin Písařík

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.