Lemur: Dobrý insight nestačí, důležitý je i aktivační moment
K úspěchu dobrý insight nestačí. Zásadní je také aktivační moment a dobré vyhodnocení, myslí si Patrik Schober, držitel zlatého Lemura.
K úspěchu dobrý insight nestačí. Zásadní je také aktivační moment a dobré vyhodnocení, myslí si Patrik Schober, držitel zlatého Lemura.
Do čela externí komunikace brněnské digitální společnosti Adbros
nastoupila Martina Kemrová.
# Aktuality # Marketing # PR # Lidé
Marketing a komunikaci investiční skupiny Progresus Invest Holding řídí
Dana Kryńska.
Absolutním vítězem soutěže Lemur 2022 se stal projekt agentury PRAM
Consulting, ocenění za přínos oboru patří Vladimíru Bystrovovi.
# Aktuality # Marketing # PR # Lidé
Novou šéfkou marketingu v Creative Docku se stává Zuzana Magálová. Novým
PR manažerem je Tomáš Kolder.
Novými členy APRA se staly agentury Grayling a Topic PR, přidružila se
i advokátní kancelář Havel & Partners a Nadace RSJ.
Agentura Insighter rozšiřuje řady svých zaměstnanců. Má jich 52.
Dvacátý ročník soutěže Zlatý středník zveřejnil shortlist se
176 přihláškami projektů, které postoupily v celkem 29 hlavních a oborových kategoriích.
V PR tendru českého zastoupení Škoda Auto zvítězila agentura
FleischmanHillard.
Komunikační skupina Huntsworth Communications, do níž patří například
agentura Grayling, se mění na Accordience.