Role PR v očích vedení firmy postupně stoupá
I nejvyšší vedení si postupně uvědomuje význam externí komunikace,
čím dál častěji se do ní i aktivně zapojuje, ukazuje průzkum
MediaBoardu.
I nejvyšší vedení si postupně uvědomuje význam externí komunikace,
čím dál častěji se do ní i aktivně zapojuje, ukazuje průzkum
MediaBoardu.
Bubblify, franšízy pod hlavičkou Twistcafe Group, zahajuje mediální
komunikaci ve spolupráci s Antenna Group.
Investiční skupina Českomoravská Nemovitostní si na komunikaci vybrala
Ogilvy PR.
Na pozici PR specialistky projektu Czechia 2026 nastupuje Kateřina
Bártová.
Na českém komunikačním trhu vznikla nová agentura Frankline, zabývá se
strategickou komunikací, výkonnostním marketingem a public relations.
Do čela komunikace Nadace The Kellner Family Foundation nastoupil Michal
Kříž. Na starosti bude mít i PR školy Open Gate.
Na pozici Corporate Affairs Manager společnosti Haleon nastoupila v září
Jitka Němečková, na starosti bude mít celý region CEE.
Agenturou roku na letošním ročníku soutěže Zlatý středník se stala
Svengali Communications, Projektem roku je kampaň České televize.
PR Klub se změní na Asociaci strategické komunikace a vztahů
s veřejností, používat bude zkratku ASCOPA.
Spojujícím motivem konference je fenomén AI se všemi jejími dobrými
i špatnými stránkami.