PR a marketing Slavia pojišťovny řídí Martina Lambert

Novou ředitelkou marketing a PR společnosti Slavia pojišťovna se stala Martina Lambert.

/media/16106/martina-lambert

Fullscreen Sdílet

/media/16106/martina-lambert

Fullscreen Sdílet

Na pozici ředitelky marketingu a PR ve Slavia pojišťovně nastoupila Martina Lambert. 

„Slavia pojišťovna patří mezi ikonické české značky. Více než 150letá tradice fungování na českém pojistném trhu je obdivuhodná a pro mne důkazem, že potřeby českých živnostníků, domácností a podnikatelů zná opravdu dobře a podporuje je i v nelehkých dobách. Věřím, že se nám společně s ostatními odborníky z pojišťovny bude dařit podporovat její dobré jméno a image tradiční spolehlivé ryze české značky,“ říká Martina Lambert ke svým cílům ve Slavia pojišťovně.

Do společnosti přichází Martina Lambert s mnohaletou zkušeností z oblasti marketingu, komunikace a CSR převážně z finančního sektoru, kde pracuje již od roku 1999. Obdobnou pozici zastávala ve skupině Wüstenrot, za kterou rovněž mluvila jako tisková mluvčí. V předchozích letech působila například jako manažerka komunikace a CSR v Moneta Money Bank, dále vedla komunikaci v německé LBBW Bank v České republice či pracovala pro finanční instituci CA IB, která je dnes součástí Unicreditbank ČR.

Vystudovala Obchodně podnikatelskou fakultu Slezské univerzity. Je také absolventkou London School of PR a titul MBA získala na Institute of Industrial and Financial Management v Praze.

-stk- 

# personálie # lidé # marketing # komunikace # PR # Public Relations # Slavia pojišťovna # Martina Lambert

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.