PNS mění po dvaceti letech logo a vizuální identitu

Distribuční společnost PNS zavádí nové logo a vizuální identitu.

/media/intc3k4y/pns

Fullscreen Sdílet

/media/intc3k4y/pns

Fullscreen Sdílet

První novinová společnost (PNS) zavádí nové logo a vizuální identitu. Tento krok je podle vyjádření PNS součástí širší strategie modernizace společnosti a orientace na potřeby zákazníků. Nová vizuální identita má symbolizovat kontinuitu i dynamický rozvoj, kterým společnost prochází. Nová identita se začne objevovat v průběhu následujících měsíců.

„V posledních letech se PNS podařilo stabilizovat hospodaření, zefektivnit procesy se zaměřením na zákazníka a kvalitu, vstoupit do společného podniku s Mailstepem, rozšířit portfolio služeb a vstoupit na nové trhy. Právě proto jsme cítili potřebu tyto úspěchy podpořit i novou identitou, která nahradí více než dvacet let staré logo a podpoří vnímání naší společnosti na trhu,“ uvedl Vít Rozsypal, předseda představenstva PNS.

PNS je největším distributorem tisku na českém trhu. Společnost zajišťuje distribuci celostátních i regionálních deníků, časopisů, neperiodických publikací a doplňkového sortimentu. PNS také zajišťuje distribuci adresných i neadresných listovních zásilek.

-mav-

# tisk # logo # PNS # distribuce # design # identita # vizuál

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.