Playstation komunikuje vydání Kingdom Come: Deliverance II

Jednu z nejočekávanějších herních novinek letošního roku kampaní propaguje Playstation. 

Po 17. února 2025 09:40 2 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/i3jbmwqd/playstation5_kingdomcome

Fullscreen Sdílet

/media/rmphg510/playstation5

Fullscreen Sdílet

Na PlayStation 5 dorazila novinka Kingdom Come: Deliverance II. Pokračování od Warhorse Studios navazuje na příběh prvního dílu a přináší další zážitek ze středověku. Pro lokální zastoupení značky Playstation vznikla kampaň, jež hráčům přiblížila herní mechaniky a možnosti nové generace hraní.

„Uvedení Kindgom Come: Deliverance II je jednou z nejočekávanějších herních událostí posledních měsíců a velmi silně rezonuje i v PlayStation komunitě. Kromě úchvatného scénáře, věrně zpracovaného lokálního prostředí, otevřeného světa a herních mechanik tento titul také plně využívá potenciálu nové generace herních konzolí. Proto jsme se v rámci komunikačních aktivit spojených s uvedením tohoto titulu na naší platformě rozhodli vytvořit sérii videí, která hráčům představují pokročilé funkce systému PlayStation 5 a PlayStation 5 Pro, které jim nabízejí ještě intenzivnější zážitek při hraní Kingdom Come: Deliverance II,“ říká Petr Škaloud z marketingu společnosti PlayStation Eastern Europe.

Cílem kampaně je představit realistický soubojový systém, dynamický svět a pokročilé technologie PlayStation 5, jako jsou haptická odezva a adaptivní spouště. Série videí kombinuje autentické záběry ze hry s detailním představením next-gen funkcí PlayStation 5.

<iframe src="https://www.facebook.com/plugins/video.php?height=312&href=https%3A%2F%2Fwww.facebook.com%2FPlayStationCZ%2Fvideos%2F1176755387299658%2F&show_text=false&width=560&t=0" width="560" height="312" style="border:none;overflow:hidden" scrolling="no" frameborder="0" allowfullscreen="true" allow="autoplay; clipboard-write; encrypted-media; picture-in-picture; web-share" allowFullScreen="true"></iframe>

Kampaň cílí především na hráče v Česku a na Slovensku, přičemž část obsahu byla připravena i pro použití na jiné trhy. Hlavní komunikační platformy zahrnují Meta a YouTube, videa zde propojují realitu středověkého boje s moderním hraním na PlayStation 5.

Pod kampaní je podepsána agentura Besocial, jež s tuzemským zastoupením PlayStation spolupracuje již více než čtyři roky. Na starosti má tvorbu obsahu na sociální sítě, na Facebooku spravuje komunitu s více než 130 tisíci hráči. 

-stk- 

# reklama # kampaň # hra # gaming # Playstation # Besocial # Sony Playstation 5 # Kingdom Come: Deliverance II # Kingdom Come # herní komunita

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.