Staropramen uvádí kampaní s Čermákem novou dvanáctku
Staropramen představí novou dvanáctku reklamní kampaní s Hynkem
Čermákem.
Staropramen představí novou dvanáctku reklamní kampaní s Hynkem
Čermákem.
Nový franšízový koncept Pivovarů Staropramen s názvem Fortel si
připomíná rok od svého otevření. Kvůli pandemii jsou expanzní plány
zatím zdrženlivé.
U příležitosti blížícího se Eura připravila značka Staropramen
fotbalovou kampaň, jejímž hlavním tématem je reprezentování.
# Aktuality # Reklama # Marketing
S novou značkou vstupují Pivovary Staropramen do kategorie hard seltzers.
Cool přichází s novou příchutí Rybíz a limetka. Celé své portfolio
nabídne ve verzi s 0% obsahem alkoholu. Spouští i novou kampaň.
# Aktuality # Marketing # Lidé
Novým marketingovým ředitelem společnosti Pivovary Staropramen pro český a
slovenský trh se stal David Zappe.
Braník ve své nové kampani pracuje s motivem povstání Braničtích
rytiřů, kteří vzdávají hold všem, kterým záleží na jejich okolí.
Komunikaci značek Staropramen, Cool a Ostravar na sociálních sítích má
nově na starosti AMI Digital.