Marketing Pivovary Staropramen nově vede Martin Smejkal

Nový marketingový ředitel Martin Smejkal se ujal řízení marketingu všech značek Pivovarů Staropramen jak na českém, tak na slovenském trhu.

Čt 13. února 2025 10:45 1 min Sdílet

# Marketing # Lidé

/media/z1ifnqs5/foto_martin_smejkal

Fullscreen Sdílet

/media/z1ifnqs5/foto_martin_smejkal

Fullscreen Sdílet

Společnost Pivovary Staropramen má nového marketingového ředitele pro Českou republiku a Slovensko. Stal se jím Martin Smejkal. V pozici nahrazuje Davida Zappeho. 

„Staropramen s více než 155 letou tradicí patří k nejprodávanějším značkám nejen na českém trhu, ale i v zahraničí a já se velice těším na jeho další rozvoj. Velký potenciál vidím i v novější značce Mustang a pivních mixech Cool,“ uvedl Martin Smejkal.

Do společnosti Pivovary Staropramen Martin Smejkal přichází po více než třináctiletém působení ve firmě Brown-Forman, kde zastával pozici Head of Marketing Czechia & Slovakia. Předtím pracoval například ve firmě Procter & Gamble nebo ve společnostech Danone a Henkel, kde vedl marketingové strategie a zasazoval se o budování značek.

-mav-

# personálie # lidé # Pivovary Staropramen # Martin Smejkal # markting

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.