Ze soutěže ADCE veze bronz Triad za Pivo ve vzduchu
Kampaň „Pivo ze vzduchu“, kterou vytvořila agentura Triad Prague pro
Radegast, získala bronz na soutěži ADCE.
Kampaň „Pivo ze vzduchu“, kterou vytvořila agentura Triad Prague pro
Radegast, získala bronz na soutěži ADCE.
Značky v pivním segmentu stabilně rostou ve znalosti, v reklamě
„útočí“ Krušovice, ukazují data NADA Research.
V rámci iniciativy „Ať tu po nás něco zůstane“ krušovický Bohém
podpoří půl milionem korun hospodu Zanzibar Ládví.
Irská značka Guinness na tuzemský trh přivádí variantu s nulovým obsahem
alkoholu.
Značka českobudějovického piva Samson spouští novou kampaň, kterou se
chce vrátit mezi silné hráče v českobudějovickém regionu.
Čeští spotřebitelé piva dokáží ve velké většině jmenovat svou
oblíbenou značku a jsou k ní loajální. Podle výzkumu CVVM nemá reklama
na rozhodování o oblíbenosti velký vliv.
Rodinný pivovar Bernard začal pro zákazníky vydávat elektronické
Bernardnoviny.
Pivovary Staropramen letos uvedly na trh nová funkční piva. Podle
marketingového ředitele Davida Zappeho se jim daří.
Radegast dal slovo, že do roku 2030 zadrží v krajině tolik vody, kolik si
z ní bere. Vavřinec Hradilek kvůli tomu sjel schody na kajaku.
Plzeňský Prazdroj uvádí virtuální hru „Uvař si jedno!“, cílem je
představit varní proces piva od semínka po sklenici.