Škoda si kampaní připomíná 125 let automobilky
Škoda celoroční kampaní komunikuje své výročí 125 let od založení
mladoboleslavské automobilky.
Škoda celoroční kampaní komunikuje své výročí 125 let od založení
mladoboleslavské automobilky.
Žebříček mediálních agentur sestavila také společnost Recma. Řadí
agentury podle celkového objemu za rok 2019.
COMvergence sestavila žebříček mediálních agentur podle celkových
billings za rok 2019.
Direct pojišťovna představuje zcela nový produkt. V kampani opustila svět
stříhánek a vstoupila do světa hraných spotů.
PHD umožnila ve spolupráci se značkou SegraSegra výrobu jednoho tisíce
roušek.
První místo v mediální kategorii soutěže Young Lions CZ obsadila dvojice
z Ogilvy. Na druhém místě skončil tým z Wavemaker Czech a na třetím
z agentury PHD.
Soutěž pro mladé talenty v oboru komunikace Young Lions se letos uskuteční
pomocí videa. Partnerem kategorie média je opět agentura PHD.