Personální změny ve vedení médií v roce 2022
Rok 2022 přinesl změny v čele několika tuzemských velkých mediálních
firem. I ty největší se přitom potýkají s propouštěním, což může
poznamenat i vývoj v roce 2023.
Rok 2022 přinesl změny v čele několika tuzemských velkých mediálních
firem. I ty největší se přitom potýkají s propouštěním, což může
poznamenat i vývoj v roce 2023.
# Marketing # Reklama # PR # Lidé
Přinášíme přehled nejdůležitějších personálních změn letošního
roku v marketingu, reklamě a PR.
# Aktuality # Marketing # PR # Lidé
Na pozici Marketing & Communication Manager společnosti Thein Digital
nastoupila Stanislava Šremrová.
# Aktuality # PR # Lidé # Reklama
Od nového roku se dřívější ředitel AKA Marek Hlavica stane také
výkonným ředitelem Rady pro reklamu. Zároveň se postaví do čela
asociace APRA.
Jakub Hudec byl jmenován do pozice Head of Public Affairs CZ/SK a nově tedy
vede i tým konzultantů slovenské pobočky.
Josef Justián, Jiří Lebeda a Tomáš Jarolím nastoupili do mediální divize
Publicis Groupe.
Na pozici globálního ředitele digitálních médií divize Mindsquared
skupiny Mind2FLO přichází Radovan Manko.
Do čela komunikačního týmu se vrátila Jana Ptačinská Jirátová. Spolu
s ní se na PR podílí Tereza Kynčlová a Adéla Máchová.
Do vedení specializované divize Transact nastoupil Daniel Blažek, do skupiny
Omnicom Media Group přichází z Woltu.
# Aktuality # Lidé # Internet & Mobil
V Seznam Brand Studiu působí na pozici Head of Art, kterou zastával i ve
svém předchozím působišti, agentuře YYY.