Do skupiny Publicis se vrátili Lebeda, Justián a Jarolím

Josef Justián, Jiří Lebeda a Tomáš Jarolím nastoupili do mediální divize Publicis Groupe.

St 14. prosince 2022 11:00 2 min Sdílet

# Aktuality # Lidé # Reklama

/media/23329/publicis_lebeda_justian_jarolim

Fullscreen Sdílet

/media/23329/publicis_lebeda_justian_jarolim

Fullscreen Sdílet

Do mediální divize Publicis Groupe přišli Josef Justián, Jiří Lebeda a Tomáš Jarolím. Přicházejí z agentur OMD, Dentsu a švédské Precis Digital. Trojice se vrací do svého staronového působiště, všichni už totiž v Publicis Groupe v minulosti pracovali.

Josef Justián se do komunikační skupiny vrátil po třech a půl letech, během kterých působil jako Client Service Director v mediální agentuře OMD. V mediální divizi Publicis Groupe nastoupil na pozici Business Director a na starost zde má vedení jednoho z klientských konzultantských týmů. Během svého předchozího působení v Publicis Groupe pracoval 7 let v její mediální agentuře Zenith.

Jiří Lebeda do Publicis Groupe přišel ze skupiny Dentsu, ve které působil jako Digital Team Leader agentury Carat. Do staronového působiště, kde v minulosti pracoval jako seniorní specialista na programatickou reklamu a později mediální plánovač, se vrací po roce. Nově bude v Publicisu zastávat pozici Senior Media Consultant.

Tomáš Jarolím se do Publicis Groupe vrátil na pozici webového analytika, kterou zde zastával i před svým odchodem do přední švédské digitální agentury Precis Digital. V ní působil od loňského července jako specialista na sociální média a webovou analytiku. V Publicis Groupe se bude po návratu věnovat reportingu kampaní, měření webů a analytice e-commerce klientů.

-mav-

# personálie # lidé # Publicis Groupe # Josef Justián # Jiří Lebeda # Tomáš Jarolím

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.