Penny ve věrnostní kampani nabízí výrobky do kuchyně

Penny se v nové věrnostní kampani spojuje se značkou kuchyňských produktů Vivess. 

So 20. ledna 2024 07:35 1 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/j55imxg0/penny_vivess

Fullscreen Sdílet

/media/j55imxg0/penny_vivess

Fullscreen Sdílet

Penny zahajuje novou věrnostní kampaň, v níž mohou zákazníci za nasbírané body získat se slevou nádobí a elektrické spotřebiče značky Vivess. Kampaň startuje 18. ledna a potrvá až do 3. dubna

„ Za své body mohou zákazníci získat nejen různé varianty hrnců a pánví, ale i výkonné kuchyňské spotřebiče. V nabídce je například horkovzdušná fritéza, která dovoluje připravovat pokrmy v duchu zdravé kuchyně, zcela bez použití oleje,“ popisuje Vít Vojtěch, vedoucí strategického marketingu Penny. 

V rámci kampaně bude k dispozici 12 produktů. Za každých 200 korun nákupu získají zákazníci 1 bod, za 10 bodů mohou koupit vybraný výrobek se slevou až 66 %. Body bude možné sbírat až do 3. dubna a uplatnit je ještě týden poté. Akce pak platí do vyprodání a vydání zásob v jednotlivých prodejnách Penny po celé České republice. 

-stk- 

# věrnostní kampaň # Penny # Vivess # nádobí # sběratelská kampaň # elektrospotřebiče

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.