Penny se s Genzerem a Suchánkem zaměří na chalupáře

V nové letní kampani se Penny opět spojuje s dvojicí Richarda Genzera a Michala Suchánka, kteří tentokrát vystupují v rolích chalupářů. 

Po 7. července 2025 14:10 1 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/xgzfd2hl/penny_chalupareni_leto_2025

Fullscreen Sdílet

/media/xgzfd2hl/penny_chalupareni_leto_2025

Fullscreen Sdílet

Penny se ve své letošní letní kampani zaměří na chalupáře, výletníky. S dvojicí Richarda Genzera a Michala Suchánka ukáže situace, které jsou pro chalupaření typické. 

„Z vlastní zkušenosti víme, že chatařský víkend často začíná už ve čtvrtek odpoledne a končí v neděli večer. A na takový prodloužený pobyt je potřeba se dobře zásobit. Podle našeho průzkumu si sedm z deseti Čechů plánuje na chatě vařit poctivá domácí jídla,“ říká Vít Vojtěch, ředitel strategického marketingu Penny, a doplňuje: „Horké letní počasí letos doprovodíme odlehčenými reklamními spoty, které cílí právě na chataře a chalupáře.“

Kampaň se objeví v televizi a na sociálních sítích. Slevové akce budou reflektovat, jaké typy zboží čeští chalupáři nejraději nakupují, například párky a špekáčky, které si na chatách a chalupách podle průzkumu opéká více než polovina dotázaných (54 %).

-stk- 

# reklama # kampaň # Penny # Michal Suchánek # letní kampaň # Richard Genzer # chalupaření

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.