Do Česka vstoupilo letos 16 značek, mezi nimi Woolworth či Blukids
V prvním pololetí přišlo na český trh 16 nových značek, dominují mezi
nimi móda a gastronomie.
V prvním pololetí přišlo na český trh 16 nových značek, dominují mezi
nimi móda a gastronomie.
# Aktuality # Retail # Marketing
Český maloobchodní trh přivítá v druhém pololetí letošního roku mnoho
známých značek.
V letní kampani se provozovatel mnohých konceptů nejen na Letišti Václava
Havla soustředí na české cestující.
Provozovatelé volnočasových konceptů uzavřeli loni o 15 % více
nájemních smluv a obsadili o 20 % více plochy než v předchozím roce.
Návštěvnost regionálních obchodních center loni meziročně vzrostla
o 1,2 %, obraty zaznamenaly meziroční růst o 4 %.
V loňském roce přibylo v Česku téměř 80 tisíc metrů čtverečních
nových, modernizovaných nebo rozšířených retail parků.
V oblasti pronájmů dominují v České republice sektory jako móda, jídlo
a nápoje (F&B) a smíšené zboží.
Na český maloobchodní trh přišlo v roce 2024 rekordní počet nových
značek. Letos svůj vstup plánuje drogerie Müller či Wendy’s Woolworth.