Partners kampaní vyzývá k myšlení na bohatou penzi

U příležitosti 15 let na trhu odstartovala finanční skupina Partners svou reklamní kampaň „Mysli na své starší já“.

So 5. února 2022 08:10 1 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/19772/partners_mysletenasvestarsija

Fullscreen Sdílet

/media/19771/partners_banner

Fullscreen Sdílet

Finanční skupina Partners odstartovala začátkem února dvouměsíční kampaň, kterou připravila ke své letošnímu 15. výročí na trhu. Upozorňuje v ní, že je potřeba vytvářet si dostatečné finanční rezervy na stáří. 

Kampaň s názvem „Mysli na své starší já“ bude k vidění v televizi, kde bude jen v únoru odvysíláno 1842 spotů na stanicích skupiny Prima a Barrandov. Později ji doplní komunikace v tisku a na internetu, kde Partners cílí na české spotřebitele ve věku 25–55 let. 

Pod kampaní je podepsána agentura Videolabel, Petr Kolečko a režisér Petr Němeček.

-stk- 

# reklama # kampaň # Petr Kolečko # Petr Němeček # Videolabel # Partners

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.